A mennyezet és a padló |
Nyitó ∞ |
Ívsor, közökkel |
3.) Iniciálé |
(3) |
Az idézőjelek felcserélése |
(5) |
Egy konstelláció megpályázása |
(7) |
A levezethetetlen |
(6) |
Posztumusz játékszelvény |
(4) |
Mottók egymás elé |
(8) |
Evian! Emlék egy sí- s más-korszakból; lifttrónbeszéd |
(9) |
Az interjú |
(10) |
Kis „Tartalom” az „Ívsor…”-hoz |
A játszmakereső (I.) |
Kockapohár, koponya helyett |
Még valamit Virág Benedeknek |
Bukolika; kedd |
„S gyorsan, anyám? mert nagyon sietek? hova??” |
És most nézzünk valami mást |
Idők egymás elé |
Zárójeles mennyiségek |
Ahogy mondják: na és ha… |
Egy nap haladék; és – egyelőre – könnyű lebonyolítás |
Az ellenfél nem örül a döntetlennek; én nem örülök ennek az egésznek |
Az átírás (az átírás) |
Két lélegzetre |
Vállalkoznak a régi színhelyek |
„Mintha zsákszám fűrészport tárolnék emlékezetem raktáraiban” |
A nézők „Idő!”-t kiabálnak (és egyebeket) |
Kétszer két deci vörös, egy sárga trikó, a Vozsdovác. És több mint öt év |
Most és halálunk óráján |
A végszó: „elé.” |
Más a zene, más a szöveg, más még valami harmadik |
Délelőtt kórházlátogatás, délután fogcsináltatás |
Vagy így, vagy úgy |
Örökzöld tenyeresek és fonákok |
Áldott magánosság? jövel? |
A biztos kiindulópont |
A félbemaradásra váró katedrális |
Egyebek |
A félbemaradásra váró katedrális |
A játszmakereső (II.) |
In memori Szomory – van szomori memory |
Mese |
Jónál jobb, kevesebbnél kevesebb |
Amíg folytatható, mindig folytatható |
Így is, úgy is történik |
Beágyazás előtt |
Önszorgalmú gyűjtés |
A „Mindez-Csak-Tréfa”-körkérdésre |
Egy vers születése |
„Hogy ő tüstént arról a mulatságos mackójáról kezd majd beszélni” |
A sorok elindulnak és elállnak |
Indianapolisi versenypálya |
Kondor Bélának |
Levél egy lebontott házba, K. doktor címére, Prága |
Váratlan alacsonyság |
És amit tudni lehetne ugyanarról |
Egy idegen városban |
Most mintha ráérne, de ebből semmi se marad a végére |
Tulajdonság változása |
Magán-érdekű s más monotóniák |
(52) |
(1/a) |
Iniciálé-függelék |
(16) |
(22) |
(21) |
(14) |
(19) |
(11) |
(27) |
(43) |
(29) |
(15) |
(30) |
(31) |
(28) |
„Soha ilyen…” |
(23) |
(32) |
(25) |
(46) |
(26) |
(38) |
(37) |
(41) |
(36) |
(39) |
(40) |
(33) |
(24) |
(49) |
(50) |
(48) |
(53) |
(18) |
(51) |
(54) |
(55) |
(47) |
(45) |
(Pótszám) |
(2) |
(42) |
(0) |
Az agy-érzések V-je |
Semmiség…! |
(34) |
(12) |
(13) |
(44) |
Beszámoló egy ön-iszonyodásról |
Ahol Szerző tizennégy soron át „azonosulni” kénytelen egy témájával; s máris alig ér fel valamit |
Egy kényszerű szerződésbontás életbiztosítása |
Leendő jegyüzérem monológja |
Ahol Szerző hagyja, hogy „egy régi trükkel” rászedjék; az ajánlattevő hangjának sosem tud ellenállni |
(35) |
(20) |
Ezt a veszekedést később nagyon megbántuk, Ő is, én is |
„Egyéb-szomorúság”. Ami szerencsésen kibékít |
Ő már természetesen erről is tud; közösen tanácskoznak a válaszon |
A válasz |
Ahol Szerző enged „egy kérésnek”: lesz Záró ∞ és a főszerepet újból Micimackóra osztják; Szerző művét az első bírálat éri |
Záró ∞ |