Nem kockáztatsz, teleportálsz a Challengerre. Ott aztán gyorsan betuszkolod 5-SI-t a sztázis-kamrába.

Bekapcsolod a hajó számítógépét, és megkérdezed a Draco Minor koordinátáit. Eltelik néhány perc. Nincs válasz. Megismétled a kérdést. Még mindig nincs válasz. Harmadszor is megpróbálkozol. A képernyő üres marad.

 

  Ez már egy kicsit aggasztó. Mivel 5-SI üzemképtelen, a hajó számítógépére van szükséged a pályaadatok meghatározásához.

- Torkig vagyok már vele, hogy a gépeket ápolgassam - mormolod. De azért bekukkantasz a számítógép belsejébe. Fölfedezed, hogy 5-SI mikrocsipjeit mégsem az Atreus-7 levegője rontotta el. A robot és a hajó számítógépét egyaránt a Challenger teleportáló hajtóművének sugárszivárgása tette tönkre.

  Eddig még sohasem kellett saját magadnak kiszámítanod a pályaadatokat. De előszeded a kézikönyveket, és reméled a legjobbakat.

Aztán kézi vezérlésre állítod a hajót, és ráállsz a javítóbolygóhoz vezető pályára.

- Most ugrik a majom az űrbe... - mondod, ahogy elkezdődik a teleportálás.

Amikor kikerülsz a hipertérből, a javítóbolygó nincs ott, ahol lennie kellene!

- Az Ondut protonját! - káromkodod el magad, és öklöddel a műszerfalra csapsz. - Rosszul számítottam ki a koordinátákat! - Eltévedtél. A Draco Minor helyett egy teljesen ismeretlen fehér törpecsillagot látsz magad előtt. Egyetlen bolygó kering körülötte.

  Ahogy pályára állsz, észreveszed, hogy a bolygó felét ragyogó, szikrázó fénypontok borítják. Szinte mintha jelzőfények volnának. A másik fele teljes sötétségbe borul. - Valahol le kell szállnod. De melyik oldal biztonságosabb?

 

 

Ha úgy döntesz, hogy a szikrázó felén szállsz le, klikkelj ide!

 

               Ha úgy döntesz, hogy a sötét felén szállsz le, klikkelj ide!