A kolostor átka. Kalandmodul mágus rendszerére, alacsony szintre. A háttér: 13 évvel ezelőtt… Egy boszorkánymester, és egy kardművész harcolt egymással. A történet évekkel azelőtre nyúlik vissza, a kardművészt a bosszú hajtotta, mely a boszmester iránt égett benne, családja elvesztése miatt. A csata sokáig váratott magára, de eljött. Nem sokkal a kolostor előtt megmérkőztek, de egyik sem győzött még, bár komoly sérüléseket szereztek. A boszmester elmenekült, és a kolostor alatti faluba érkezett. Végrehajtott egy magzat megrontása varázslatot, az egyik falusi nőn, amihez több falusi életerejét használta. Ennek végén betoppant a kardművész több sebből vérezve, és levágta a boszmest, de már későn, majd ő is belehalt a belső vérzésbe… Nem sokkal később, a nőnek, aki a sokktól nem sokra emlékezett, gyereke született, egy kisfiú. A nő nem sokkal a szülés után meghalt, de gyermekét a szerzetesek magukhoz vették, és felnevelték… 12-évvel később, a gyermek öntudatára ébredt, és megkezdte gonosz tevékenységét, régi ellenfele pedig mint bosszúálló feléledt, és a harc folytatódik. A helyszin: A falu, ahová a kalandozók érkeznek, egy völgyben fekszik, körülötte négy csúcsa a hegységnek, (nem túl magas, még hó nincs) Az egyik csúcson fekszik a kolostor. A többin barlangok lehetnek. A völgyben erdő, a csúcsok felé bokrok, és sziklák, esetleg törpefenyők. A térképeket mindenki megcsinálhatja. Ha láttátok a rózsa neve című filmet, olyannak terveztem. Az események: A faluban megszálló csapatot felkéri a kiválasztott ember (a csapat láthatja, hogy sorsolnak, és hogy alig merik megszólítani őket), hogy segíteniük kellene rajtuk, és, hogy összedobtak teljes 4 ezüstöt!!! Erre a célra. A baj az, hogy eltűntek emberek a faluból, és gyanakodnak, hogy a szerzetesek keze van a dologban, hisz nagyon fúrcsán viselkednek. Remélem a csapat jó jellemű, és válalja, esetleg az előtörténet szerint, úgy is a kolostorba kell meniűk, pl. egy könyvel. Itt megtudható információk: A vadász beszámol, az összeaszott állathullákról, amit talált. (életerőszívás) Az egyik ember megőrült, és nem hajlandó megszólalni, győgyítani is nehéz, ha sikerülne (nem javaslott) akkor ő látta a boszuállót kjönni a kolostorből, és ebbe őrűlt bele. Egy másik ember kántálás hangjait hallotta kiszűrődni a kolostorból. (magy. később) És végül, hogy már 5 ember eltűnt a faluból. (ebből három a valódi, ketten megszöktek, egy szerelmespár) A kolostor: Remélem nem rögtön ostromolnak :), beengedik őket, és nem kis meglepetésükre itt is sgítséget kérnek tőlük. Nem tudják miért, de a falusiak, mostanában ellenségesek velük, nem fizetik az adót, pedig mostanában más bajuk is van három testvérük eltűnt, és nem találják őket. Átkutathatják az eltűntek szobáit, és az egyikben az ágy alatt, egy pentagrammarészletet látnak, elfelejtették felmosni. Nyomára akadhatnak egy könyvnek, amit mindhárom eltűnt olvasott, de hogy mi a cime, azt csak a főpap tudja megmondeni (csak a nyílvántartási számát). A könyvtáros, és két másik ember tűnt el, ezért nem tudnak bemenni a könyvtárba, pedig beszélniük kellene a kolostor vezetőjével, aki már évek őta lent él magányosan, és csak néha fogad látogatót. (már nagyon öreg). Szerencsére van másik bejárat, mert a könyvtár ajtaja csak belülről nyitható, és nagyon erős, De ezt is csak egy személy ismeri. Ő szívesen elvezeti őket. Egy labirintusba kerülnek, majd a könyvtárba, mely szintén nagyon labirintusszerű. A könyvek szaga pedig gátolja a pszi használatot, azaz nem lehet használni itt. A probléma ott kezdődik, hogy a szerzetes megtámadja őket lent (szívélyes, mindig etikett szerint előreengedi őket az ajtókon, majd a labirintus legtávolabbi, legkevésbé használt pontján hátbaszúrja őket). Persze gondolom lenyomják, de akkor sem könnyű kitalálni innét. Én százalékokat adtam, minhogy lemeséljem, olyan lehetőségekkel hogy: - A labirintus bejáratához vissza - Egy csapóajtő, ahová a szemetet dobják, mély, és veszélyes - A könyvtár bejárata, belülről nyitható. - A főpap szobájának ajtaja. A főpap mutat egy könyvet nekik, melyben a boszmesteri varázslatok hatásait találhatják meg, és felhívja a figyelmet, hogy az összeaszott állatok hasonlóak az életerőszívás áldozataihoz. Ha a kísértetről faggatják, Adhat egy kardot, mely mágikus, és segíthet a gonosz szellem legyőzésében. Elmondja a történetét a kardnak, hogy az a kardművészé volt, és hogy egy gonosz varázslót üldözött kb 20 évvel ezelőtt (Az időt kicsit rosszul számolja már az öreg) Egyébként ő egy magas szintű krad pap, aki alapította a kolostort, és a tudás összegyűjtését tűzte ki célul. A többiek (szerzetesek) nem használnak mágiát, maximum pszit. Megtudják, hogy a könyv, amit mindhárom eltűnt olvasott, egy a démonok idézésével foglalkozó könyv, de már ő is olvasta, és szerinte semmi köze a démonokhoz, csak valaki leírt pár legendát, de lehet, hogy őrült volt az írója. A lényeg, hogy valőszínűleg nem működik. Éjszaka őrséget kellene állítani, vezesd rá a csapatot. A központi épület tetején pont megfelelő a hely. Éjszakénként éberségpróbát dobass. Ha megvan először a szemétledobó nyílása mintha megmozdúlt volna, vagy nem?! Utána megláthatják a szellemet, aki a szemközti csúcs felé indul. Valószínűleg követik, de nincs nyoma, egy idő után eltűnik a szemük elől. (ő nem fárad el.) Átkutathatják a barlangokat, melyből több is található itt. Gonosz km-ek előnyben. Majd eljuthatnak egy nagyobb barlangig, ahova belépve egy kőgolyó, vagy más zárja el a kijáratot. Beindúlt a csapda, amit a boszmes készített. A labirintus megcsinálható, de élőholtak támadhatnak rájuk, azokat, csak a slan-kard üti. Esetleg összekapcsolva (testvérek) stb. A végén a boszmes. Szobájába jutnak, onnét 3 rejtekajtó vezet tovább. (Lehet esetleg valami csapda az ajtón). A szobában feltűnik egy pillanatra a szellemalak, de átmegy a szemközti falon, és eltűnik. (Rá lehet jönni, hogy ott van valamilyen titkosajtó, és tényleg ott a kilyárat.) Az egyik a kijárathoz, nem nehéz kitalálni, hogy szemben egy másik ajtó van, ami a szabadba visz, a másik, egy éléskamra, a harmadik a börtön, ahol egyetlen ember található, a könyvtáros, akitől sokmindent megtudhatnak. Hogy a könyv tényleg nem működött, viszont meglátták kiszökni a fiút, Itt kapják az első utalást rá, aki észrevette őket, és elfogta őket. Majd ketőjüket már fel is használta sötét praktikáihoz. A szobában nem sok mindent találnak, pár könyv, méreg, stb, de semmi igazán jelentős. Visszamennek valőszínűleg a kolostorba, útközben egy Erős élőhalott támad rájuk (ez tényleg durvább legyen, sok ép stb. Ugyanis a boszmester hátrahagyta a testőrét, ha követnék vissza a kolostorba.) A kolostorba érve már fúrcsa zajokat hallanak, és belépve meglátják, hogy a szellemalakot próbálják csépelni a szerzetesek, aki ki-ki nyúl, hogy megérintsen valakit, aki összeesik. Észrevehető, hogy csak néha nyúl ki, és nem célja, hogy mindenkit megöljön, persze, csak ha figyelik. A szellem teljesen sérthetetlen, mind mágiával, mint fegyverekkel, lásd a bestiárium, csak akkor pusztul el, ha beteljesítette célját, azaz a boszmester halott. A gond az, hogy ő is csak pszionikáival képes másokban kárt okozni (halálos új) és nem is akar mindenkit megölni, csak a sötétté gyalázott szerzeteseket, kb 30%-uk. Egy ilyen támadta meg a csapatot a labirintusban. Ha a közelébe mennek, valószínüleg a mágikus karddal, akkor egy hang szólal meg a fejébenn annak akinél a kard van, hogy adja át a kardot. Ha nem teszi szép szóra, akkor egy erő kitépi a kezéből, és a szellemalak kezébe terem, aki ezt pszível mozgatja. A gonosz papok elhullta után a lény a könyvtár felé indul, ahol rá is hat a pszionika gátlása, és elejti a kardot, de tovább megy, a csapat valószínüleg követi, és találkoznak a boszmesterrel, aki kihasználja a helyet, és villámmágiával eltorlaszolja az utat, majd izzó idegeket használ stb., amig a party többi része másik bejárathoz fut (kettő van) Addig az ott maradtaktól életerő begyűjtést csinál, stb. A km, bármit használhat, belátása szerint. Ha vesztésre álnának, megjelenik a főpap, és elintézi helyettük a boszmest. Ezután, már csak a falusiakat kell meggyőzni arról, hogy minden rendben van. Statisztikák: A kardművész bosszúálló kísértet, Mindenre immúnis, ideértve a mágikus fegyvereket is, de ő is csak pszível tud hatni környezetére. A boszorkánymester, 12-éves kisfiú, nálam 6. Szintű. Mindenképpen magasabb szintű a csapatnál jóval. A főpap, kb 5-el magasabb szintű, mint a boszmester, de magányos, zárkózott életet él, csak a végén avatkozhat be, ha kell. Ennyi volt, a többit ti is kitalálhatjátok. Ez a modul saját gyártású, remélem érthető volt, Ha nem, nyugodtan írj. Már pár csapatnak lemeséltem, és jók voltak a visszajelzések. Ha lejátszottátok, megírhatnátok tapasztalataitokat. Ha van jó kalandod cserébe elküldhetnéd. Üdv SLY